nothing is more real than nothing

Hej sötisar vart segt med bloggandet på slutet av olika anledningar! Har hittat på lite allt och inget sen senast, inget stort och intressant tror jag? Mest vart hos Maria och gosat med luna, fikat med väninorna och liknade aktiviteter! En nyhet är att jag och alva börjat med hyfsat långa kvälls/natt promenader tillsammans! Riktigt mysigt när man väl tar sig ut i kylan! Kommer faktiskt sakna dem endel när jag åker tillbaka till örebro på måndag! Back to normal... chips och kaffe i sängen. Varje dag.
Avsluta lovet med en dag i backen i morgon. Får se hur det går har inte åkt sedan två år tillbaka...

Jo föresten! Vi tjejer har bokat en 11 dagars resa till turkiet i juni!! Ser verkligen framemot att komma iväg sola, festa och bara hänga med galzen ;-)

Planering för våran 2011: Gå & lägga mig och vakna i juni. Börja gymma (Motivering:turkiet) Lägga ner massa tid på skolan, alltid värt i slutendan.

Planering för sommaren 2011: Skolavslutning 9 juni. Hem och packa!! 11 juni drar vi till turkiet (fyller även år!) Kommer hem 22 juni, brun och lycklig. 24 midsommar. 27 (?) Börjar peace and love! Efter det, soooooooova ut. Sedan jobba någon vecka, måste ju ha cashen också... Kanske öland?

Övrigt kommer det nog bli en hel del festande och park häng i örebro också!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback