up up and away

Sova,sovasova. Är allt jag gjort sen jag slutade skolan igår, riktigt hård dag med nästan bara teori! Eller har varit i skolan 3 timmar idag också för att sedan återvända ner under tecket. Nu får jag skärpa mig! Här kan jag ju inte ligga resten av mitt liv! Hade även planer på att ut och vandra i dag, men eftersom det hann bli mörkt stannar jag inne. Känner inte för att bli utsprid i skogen.. usch. I morgon börjar vi iallafall med naglar! Ska bli skit kul :-) 4 timmars naglar vare fredag! Nej nu ska jag slita mig från sängen och datorn (även popcornpåsen) för att städa i hop lite här i mitt lilla crib. Åker även till dalarna i morgon. Ikväll ska jag även anmäla mig och mimmi till en zumba kurs som börjar nästa vecka! Jävlar vad vi ska köra tjejen! ;-)


Bild från i söndags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-16 @ 11:03:18
Postat av: cat

oj... hehe men iallafall grymt söta på bild. ni ser lyckliga ut <3

2011-01-16 @ 11:03:48
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja den var ju vacker... täcket***

2011-01-17 @ 19:26:16
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback