knitting




Körde på stickat idag både gällande kläder och på estetiskverksamheten! Håller på att med ett hårband i en jätte mysig "mossgrön" färg.

Vart hos Julia och Matilda efter skolan där vi käkade den berömda baconsåsen, direkt efter maten så somnade jag och julia. Haha, hon var så söt där hon låg och sov i soffan när jag vaknade! morgondagen börjar med 3 timmars hantverk där vi ska göra hår inpackningar! Senare är det ännu en gång dags för att skaka på rumpan till jugge musik! Zumba! Efteråt förjer jag nog med hem till mimmi och andreas för att sova där :-) Wiho! Tycker inte om att sitta här ensam längre... Nu ska jag kolla till min tvätt och duscha innan jag kryper ner för att sova! Puss

Kommentarer
Postat av: cat

synd bara att inte den snygga dans läraren är där. Jag skulle inte hitta någon motivation om jag var du :( just sayin..... MEN DU ÄR DUKTIG <3

2011-01-25 @ 22:11:11
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: emma

ja vad duktig Du är !och fina naglar vem har målat?

2011-01-26 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback