Jeans tjej.

Herregud, i dag har jag köpt jeans! Inte bara ett par heller utan 2! Har snart inte haft jeans en hel dag på ett år... Vår terminen i nian var sista gången. Så i morgon så ska tjejerna i klassen få se mig bära denna stortens byxor för första gången! Har haft uppfattningen om att jeans är orörliga, gör ont och helt enkelt osköna! Men eftersom det är så snyggt beslutade jag idag att prova ett par, vad fan har jag haft för jeans förut?! Dessa var mjuka sköna och gjorde inte alls ont! :-D Eftersom mamma var med köpte hon dem åt mig och även ett par till gröna byxor som bara kostade 99kr! Vilket kap va! Vi var även ut till marieberg och köpte lite saker, mami köpte en jacka och jag shoppade underbart te! Köpte även mat som jag skulle klara mig på under veckan, UNDER VECKAN? Hur sjukt mycket tror hon att jag äter? Blev massor... Börjar nu förstå varför hon ger mig så mycket mat pengar! När jag handlar själv tänker jag som en äkta student.. det biligaste ner i kassen. Men var nog behövligt att handla lite mat kylskåper var i stort sett tomt och när vi slängt ut allt gammalt var det absolut helt tomt.. Köpa iallafall massa nyttiga saker som grovtbröd, avokado, frukt och sån där actimel som brukar vara på reklamen. Tror att den är bra för immunförsvaret, någon som vet om det bara är någonting dom kör med på reklamen eller om jag kommer vara frisk förevigt? Föresten så har jag haft träningsverk i benen i dag...undviker trappor så mycket jag kan!


Emmys ryskabjörnfitta. Väldans mysig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback