CHOKLADKAFFECHOKLADKAFFE

Jag är ouppskattad av mina vänner, tråkig? era as ;)
Haha, hursomhelst! Today slutade jag med matte klockan halv 1, skööönt. Efter det drog jag och kimberly hem till julia och käkade lite (väldigt gott julia!) sen så gick vi till stan, julia skulle shoppa lite och själv skulle jag köpa mat!
Det blev:
  • En gurka
  • Juice
  • Digestive
  • Choklad
Bra kost känner jag!! Nej, har faktiskt bestämt mig för att börja träna och äta nyttigare, okej den har man väl hört flera gånger...men ska verkligen försöka denna gång!!! Annars får ni slå mig. hårt!
Aja efter stan så hamnade jag här (gissa vart?) ja, precis i min säng framför tvn. as usual, borde verkligen plugga...har hur mycket som helst att göra, nämnligen prov i morgon på shamponering och ska även hålla en produkt demostration...! Dags att sätta igång alltså!

Jag har även en ny älskling, galet!
http://www.youtube.com/watch?v=SAt6JAsMry8&feature=related

wellwell, nu ska jag fortsätta lyssna på killen och plugga! se yaa



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bättre :) gillar din kost!! och gud vad jag är värd mycket kommentarer

2010-09-20 @ 20:39:40
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: dsfgsdg

HAN ÄR FUUUUUUUUUUUL! Dessutom, vad är digestive?? haha saknar dig pluttskrutt

2010-09-20 @ 21:38:24
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: emma

du skulle ju börja på zumba ?

2010-09-22 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback