I'M BACK

Nu sitter jag på tåget igen, denna gång påväg tillbaka till örebro...
Helgen har varit helt okej! Väldigt lugn, men har ändå hunnit med att träffa dom flesta :)
Kan lite kort berätta att i fredags så fikade jag med några av tjejerna, hängde hos linus och sedan hos alva där vi kollade på snabba cash, riktigt bra!!
I går så åkte jag in till borlänge, drack lite kaffe hos systrarna hill med emma efter det begav vi oss mot borlänge marknad, jag skämde ut mig och vi roade oss med helium, sluligen hamnade jag hos linus där vi kollade på epic movie, rättså skön.
I dag åkte jag och maria till kupolen där vi kikade runt och shoppade lite, jag fyndade en tröja för 50 spänn på hm och ringar för 50 kr, inte så mycket mer, blev lite mysigt fika och mycket prat!
Är det någon som läser fortfarande? haha, avslutar med en bild på min älsklings plupp som låg och myste i min säng i går.   ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste klart, men blev lite besviken att du var med linus istället för mig :(

2010-09-19 @ 20:10:51
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: emma

jodå jag läser. lägg ut bilderna på de du köpte ?

2010-09-20 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback