Glad tjej

Trotts att jag och dammsugaren inte riktigt kommer överens, men äsch just nu spelar det ingen roll! städar med ett leende på läpparna ;) Glädjen kommer nog ifrån att jag ska träffa människor i morgon som jag inte träffat på, ja alldeles för länge! Blir det gamla vanliga peace and love caffet med underbara mäniskor! Kanske är live spelning? det märks! Sedan blir det att träffa linus. mer om helgen får ni i morgon, men kan nog säga att den blir lugn iaf! Ger er en bild på min fiende också ;) haha
PUSS


Kommentarer
Postat av: cata

Fint det vart! städningen. ses snart! puss

2010-09-17 @ 11:49:49
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mysigt

2010-09-17 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback