yesterday today tomorrow

Tja (eller hoj som julia skulle sagt) är nämnligen hos julla och har precis gosat ner mig i deras mjuka soffa för att sova!
I morgon har vi väldigt kort dag slutar nämnligen runt 10, vädigt skön! Dock har vi prov på kundbemötande och prestentationer och sånt där...kunskaperna hade kunna vart bättre känner jag. Uh. Aja skall även färga håret i morgon! Funderade starkt på röd/brun typ kastanj men lutar nog åt mer chockladbrunt då jag inte riktigt vågar det andra...vad tycker ni??
Hur det än blir så kommer resultatet upp här! Nej nu ska jag ta och sova lite. Godnatt och puss på er!

Haha, det här skrev jag igår men datorn och jag kom inte överens så lägger in det nu! Heheh


Här är iaf resultatetfår i dag! Vart en brun färg tillslut, inte så stor skillnad men den
vidriga utväxten är iaf som bort blåst ;)

Provet i dag gick faktiskt mycket bättre än jag trodde! Kan nog inte garentera något mvg men sätter jag G så är jag nöjd för denna gång! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser svart ut....... men passar dig punkarn.

2010-10-07 @ 17:52:51
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: ca

hahah håller med

2010-10-07 @ 21:07:04
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback