Söndag

Sitter ännu en gång på tåget tillbaka till örebro, börjar bli lite tjatigt tycker jag! Stört trött är jag ... gick och la oss vid 4-5 och gick upp halv 11...uh. När jag kommer fram ska jag träffa kimberly en snabbis sen hem till sängen!

Denna söndag har varit lite konstig... Började med att jag höll på att krocka för att jag inte tittade tillräckligt noga och den andra bilen kom väldigt snabbt, efter det fick jag någon panikångest av något slag (?) kunde iaf knappt andas.. skit obehagligt måste jag säga har aldrig hänt förut ....
Senare åkte jag och tvättad bil,  den blev så fin & jag tjänade ihop lite cash! ;)
Och ja nu sitter jag somsagt på tåget och lägger över bilder från kameran, åh sommaren ...
vill bara spola tillbaka när jag ser dom, bästa sommaren på länge!
Sommar bilderna får ni se sen, här är några bilder från den aktuella hösten när josefine och emma hälsade på mig!
Love






Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

2010-10-04 @ 09:50:44
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: ca

Åh vad härlig!!

2010-10-04 @ 09:51:20
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: emma

vill tillbaka!

2010-10-04 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback