Okt. 21, 2010


Varma sommar nätter jag saknar er. Öland ♥

Det har snöat i dalarna, gaaaalet. I morgon tar jag tåget hem och kollar om det verkligen är sant det dom säger!
Ska alltså hem och hälsa på min kära family, men nej, när jag kommer passar dom på att åka till sthlm över helgen!
Den enda som stannar hemma är min förtillfället hanikappade bror som inte kan ta sig någon annanstans. Känner man sig inte älskad?

I dag vaknade jag av att Julia ringde och frågade vart jag var...konstigt tänkte jag och frågade hur mycket klockan var, den var 10 i 9. Fick lite panik och hoppade upp ur sängen och gjorde mig klar, hann till skolan precis i tid till pannkakorna! Dagen var räddad! Efter skolan tog jag en fika med Albin och åkte sedan hem till julia och käkade chips och hämtade min älskade mattebok. Nu ligger jag ner bäddad i sängen och önskar att jag fick sova lite, men så är ikke fallet, denna kväll måste jag hinna med följande: Städa, packa, plugga och så förstås kolla på paradise!
Fick även ett fint förslag om att jag borde skriva en bok om mitt liv här i örebro som skulle handla om hur jag kämpar för mat och tak över huvudet. Fin tanke. Kommer bli rik som ett troll!
Kyss


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-10-24 @ 01:44:32
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: emma

sakna öland ! men det kommer igen, synd att ca 7 månader tar så lång tid bara..

2010-10-25 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback