Dying to say this to you

Ligger och myser under en filt med kaffe och popcorn, muuums! Har tagit igen allt kaffe jag inte drack igår så nu mår mitt huvud bra och jag är pigg igen lovely! Även musiken är på högsta. Mår bra, är glad.

En sak jag är glad för är att örebros serievåldtäktsman är fast. Skönt. Jag kan inte beskriva hur jävla förbannad ja blir, hur fan kan man göra något sånt mot en annan männsika? Han var 23 och har nu blivit misstänkt för minst 6 våldtäkter och våldtäksförsök dom senaste 5 åren. Fyfan. Herregud, 23 och har våldtagit tex en 65 åring! HELT SJUKT! Och vet ni vad jag tycker är nästan värst av allt? Att i sverige straffas man inte, kan inte få riktig livstid, hur många liv man än avslutar och hur många anhöriga man än har förstört livet för så hamnar man i ett "fängelse" där dom fan har det bättre än våra pensionärer på ålderdomshemmen. Så jävla ruttet. Och om en under 18 dödar, som tex alla känner till när dom två 16 åriga ungdomarna dödade den 15 år gammla therese i stockholm, så får dom knappt något straff alls. 1 år och 8 månaders ungdomsvård var straffet. För när man är under 18 vet man ju inte vad man gör när man kallt planerar och mördar någon? Nej, i sverige är det bara dom utsatta och anhöriga om får lida. Inte dom som mördat eller våldtagit, nej dom är det synd om.
Nu ska sluta skriva om detta! Blir bara så jävla sur så kan inte sluta, skulle kunna skriva en bok haha.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant!

2010-10-13 @ 18:53:45
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: c

indeed..fast ja

2010-10-13 @ 19:54:33
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: emma

det är sjukt att fängelserna är så bra inte för jag tycker att dom behöver lida men endå.. Min syster pratade igår om att 80 % av dom som sitter i fängelse har adhd och det är lätt att bota det. Med rätt hjälp förstårs, ringer idag och pratar mer, mycket intressant sa hon iaf!

2010-10-14 @ 13:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback