sten och palle punkare

ohgud, jag mår som jag förtjänar! Hade en lite små sjuk kväll med julia och kimberly i går. Planerna var natt innebandy men det ändrade vi på! hehe.
Nu sitter jag på tåget och häller i mig koffein, kaffe och cola i mängder för att få lite energi! Funkar sådär....
När jag anländer till borlänge ska jag träffa moa en snabbis & sen till docktorn... wish me luck. Efter det åker jag till emma i falun och senare är jag hem bjuden till alva! Fan, vad jag saknar mina tjejer, ska bli så roligt att träffa dom!
Nu ska jag sova lite och hoppas på bättre tider ;) haha
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott!

2010-10-01 @ 18:38:38
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: Anonym

doktorn* haha <3

2010-10-01 @ 19:34:36
Postat av: Anonym

Vill du gå på kupolen med mig i morgon kanske, eller det blir ju idag haha. Hör av dig / Josefine aka the man

2010-10-02 @ 00:38:03
Postat av: kimberly

HAHAHHAHAHHA knaaaas, men bäst med er <3

2010-10-03 @ 13:01:39
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback