sömnbrist

Jag är stört trött, somnade direkt när jag kom hem vid 2 tiden och vaknade nyss igen. Uhhhhhhhhhhhhh. Försöker väcka mig själv på alla möjliga sätt, borde ju verkligen inte ligga här och det vet jag för väl...Har väldigt mycket att plugga och ska nog åka hem till Julia också, troligtvis orkar jag inte åka hem i kväll så sover nog där även denna natt!
Funderar på att ta mig i kragen och bara åka nu innan jag somnar igen!
Seee ya

Vill också skänka några vänliga tankar till Emmy som tog ett par hål i örat i dag utan att avlida eller ens svimma!
Jag är stolt över dig!


Här är en bild på mig och Alva från helgen!
Bilden är också alvalingestal.blogg.se's

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw en liten länk också :D

2010-10-25 @ 19:56:58
URL: http://alvalingestal.blogg.se/
Postat av: emmyy

Aw tack karin!! jag blir rörd av din omtanke :) kanske därför jag inte svimmade

2010-10-25 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback