Let me rock you

Sitter i gagnef och myser, inte alls lika fint som för bara ett par veckor sen. Då var det iaf löv på träden och gräset var inte brunt med vita snö fläckar... jag föredrar sommar variationen mer än vinter :( Menmen, riktigt skönt att sova ut lite i dag i alla fall! Snart ska jag tigga lite skjuts av brorsan för att åka och hälsa på min gamla lärare, ska nämnligen klippa honom! Haha. Följdfrågan är: Kan Karin klippa? Svar: Det märker vi snart.

När jag kommer hem sen så ska jag sätta igång med maten, kyckling pommes och beasås står på menyn!
Har nämnligen bjudit hit mina tjejer på middag och för att badatunna! Ska bli jätte roligt!!



Lånar mammas super mysiga tröja i dag! Har inga kläder här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaret på följdfrågan: nej de kunde hon inte, resten av gänget fick lov att rycka in

2010-10-24 @ 01:42:44
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback