LEDIG

Nu har jag höstlov, uuuuuuuuuunderbart skönt! Och som om inte det hade räckt så fick jag G på matte provet, blev riktigt chockad ärligt talat. Kan inte låta bli att undra vad som hänt med min hjärna på sistonde? Är det någon som varit och pillat lite i den tro? Ja inte vet jag, men någonting måste det vara! Liksom MVG,VG ... och sen G på matte?! Aja jag klagar inte! Åh .. lov, tillochmed en dag längre än alla andra! Njuter. Var meningen att jag skulle åka till dalarna i dag men stannar en dag längre och åker med Julias mamma tillsammans med Julia & grabbarna ist!
I morgon händer det stora things ska jag berätta, Julia ska nämnligen tatuera sig! Hon håller redan på att avlida men jag har lovat att hålla henne i foten och funkar inte det ska jag binda fast henne.
På kvällen är det halloween fest hos Jullan som gäller! Känner mig riktigt taggad, ska bli skit kul!
På tal om halloween så var vi ute och jagade kläder i dag, herregud vad vi slet.
Tänker inte avslöja vad det blev, men kan eränna att jag inte vad vi är. Så ni får helt enkelt försöka hålla er tills bilderna kommer upp! Nu ska jag hoppa in i duschen, eller kanske ta ett bad och aplicera en liten ansiktsmask? Ja det lät skönt.
Ha det så ruligt i skolan i morgon barn jag ska tänka på er, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback