Illa

Ligger och mår illa. Troligtvis inbillar jag mig själv som jag ofta gör när andra har magsjuka...
Men man kan aldrig vara säker! På tvn äger fast and the furious, kan inte få nog, en favorit måste jag säga! Innan detta regerade nya family guy, helt sjukt vad dom spårar. Jag älskar det! Och innan det så såg jag på paradise... herregud, hur många timmar blir det? Jag skulle ju plugga i kväll, vad hände med det? Har ingen ork för det helt enkelt..

I skolan så hade vi hantverk Julia shamponerade, gjorde spa inpackning & masserade mitt hår, galet att det kan vara så skönt! ;-) Här är ett par bilder från salongen, osminkad och vackert!



Efter skolan begav jag och kimberly oss hem till henne, käkade chips och toast och somnade sedan i varsin soffa, det var inte riktigt vad jag planerat för kvällen så när jag vaknade sprang jag ut i regnet och tog bussen hem. Och sen blev jag liggandes här.. någon som skulle kunna börja planera mina dagar lite bättre? Vore väldigt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-11-02 @ 11:59:50
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback