I am not a human being

Hallå, kom nyss hem från kimberly, skulle igentligen hem till julia också och hjälpa henne dra ur håret (?) haha... men somnade i kimberlys soffa.
Uh har varit sjukt seg hela dagen, har druckit alldeles för lite kaffe också! I dag hände det något spännande i skolan.. hahah..vi fick nämnligen testa akupunktur! Det är som jag fattade ett gammalt kinesiskt sätt att bota saker genom att sätta nålar på kroppen, rätt häftigt eller hur? Vi fick våra nålar i öronen och på huvudet, det skulle ta bort beroende och abstinens tror jag? Självklart hjälper det inte med bara en gång men nog kändes det, vet inte hur jag ska förklara men Felicia kände sig full och började må illa haha. Något i den stilen var det, fast inte så mycket, lite små snurrig ochså!
Det var iaf roligt att testa något nytt!

I går så kom Maria och hälsade på, det blev fika och mycket prat! Tråkigt att det blir så sällan jag får träffa henne...saknar min syster!

Känner att jag har ganska mycket att skriva om men inte riktigt tiden till det eftersom jag måste plugga, så jag åter kommer!
Ha en mysig kväll sötisar!


Den snygga stylist 10B!

Kommentarer
Postat av: cat

hihi cooling

2010-10-13 @ 12:41:44
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin klass.)

2010-10-13 @ 13:44:35
URL: http://alvaliingestal.blogg.se/
Postat av: emma

vad kul med de där nålarna !

2010-10-13 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback