I was a highwayman. AAlong the coach roads I did ride With sword and pistol by my side....

Åhh kan lyssna på musik igen!!! Lovely.
Fick frågan av våran lärare Viktoria i går om varför jag inte hade hämtat ut en reservdator från skolan.
WHHHHAAAAAAAT (?) reservdator?! Varför har ingen sagt någonting till mig tro...
Hursomhelst så sprang jag (tog hissen) upp till murre och fick en ful dator. Men den duger. Gillar verkligen att kunna ligga och lyssna på musik och sånt igen. Känns trygt!

Och på tal om dator så fick jag igår veta att min "vindator" kommer gå på fyra och sju. Den är inte skön kan jag säga! Någon annan är klantig och spiller vin och jag får paya, jipppi! Mammsi ringde till försäkringsbolaget och dom sa att dom tyvärr inte kunde hjälpa till men efter att min söta charmiga madre pratat lite allvar med dom så behövde vi inte längre betala så mycket, skönt, kanske jag får en julklapp trotsallt :-D haha.

Nog om datorn.
I dag så började vi skolan halv 10, vilket var väldigt skön att få sova ut lite. Dock sover jag alldeles för mycket nu för tiden! Fortsätter det såhär så kommer jag snart gå i ide totallt och komma fram någon gång i vår... Är så trött på vintern och kylan redan så jag gör inget annat än att sova om dagarna! Somnar direkt när jag kommer hem någon gång vid två tiden, sover sedan tills paradise börjar, sover lite till, äter, duschar, sover tills skolan igen. Och så där rullar det på ungefär! Dag in, dag ut. Har inte sovigt något i dag.. kanske därför jag är så trött nu? Har nämnligen gjort pepparkakshus med Julia och Mimmi! Bilder ska ni också få! Men efter det så ska jag iallafall sova! Så godnatt med er ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback