PARADICE

Tja! Är inte på mitt bästa humör pågrund av en död macbook som jag för några minuter sen trodde jag hade återupplivat. Sprang runt och skrek, någon sekund senare upptäckte jag att så var ikke fallet. Tangenterna fungerar nämnligen inte och på så vis spelar det ju inte så stor roll om den går att starta eller inte. Ja, för er som inte fattar vad jag snackar om så blev min dator dränkt i vin i fredags..wihoooooooo! Nej, helvete.
Aja detta ska inte bli något boring inlägg om hur min älskling mår.
I stället kan jag berätta att jag är ungefär 96,6% säker på att lil wayne är mannen i mitt liv. Herregud vilken man alltså! Hans ljuva röst dunkar ur högtalarna. Sitter och planerar vårat liv som en liten flicka som är helt säker på att det kommer bli hon och drömprinsen en vacker dag! Haha, vad töntig jag är! Sist jag hade en såndär riktig "kändisförälskelse" var i Darin tror jag. Sitter och skrattar åt mig själv. Jag var en riktig stalker kan jag erkänna, har en mapp på den här datorn fylld med hundratals bilder på just den killen, endast. Har även ett antal album och en dvd om honom! Kommer ihåg att jag tillochmed kollade upp hans nr och adress. HAHA hur sjukt? Om jag minns rätt så pågick denna förälskelse i 5an och 6an. Herregud.
Kanske borde lägga ner denna lil wayne kärleken innan den kommer upp på den nivån? ;-) haha.
Nej men hursomhelst så är killen grym och jag beundrar hans musik! (och utseende) i smyg.
Nu ska nog jag kolla på en rulle och få mig lite sömn känner jag!
Puss på er godingar!

Mina favoriter är många men Lil wayne Paradice får mig att rysa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ush

2010-11-02 @ 11:59:17
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback