Otur

Någonting fruktansvärt hände precis mig. Här har jag suttit och slitit som ett djur med min svenska uppsatts. Hela 2 sidor lång. Med liten text! Ni kan ju tänka er hur min stackars hjärna har arbetat! Har gått åt mycket chips under denna tid för att hålla mig själv konsentrerad! Sedan, när jag sitter och läser igenom den en sista gång och belåtet
ler åt mig själv, då tystnar Johnny cash och de andra gamle männen, min dator dör! jo, dör!? Helt otroligt. Började nästan gråta och smällde i mig lite till chips som tröst. Efter cirka 5 minuter så lever datorn igen och det visar sig till min stora glädje att texten sparats av sig själv. Ett mirakel. Nu sjunger dom igen, det låter ljuvligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback