Mys soffan

Har FORTFARANDE ingen dator. Idioter. Behöver den verkligen, och då inte bara för facebook som alla tror haha, utan för skolan, har allt på datorn ju eftersom plus är "pappersfri". Aja får gå dit och klaga i morgon!

Nog om det! Mina älsklingar Josefine och Lova är ju här över helgen! Åhh så roligt njuuuter ;-) haha. Nu lite om vad vi hittat på, i går när dom kom så gick vi och tog en kaffe, mimmi kom dit och berättade att det var någon slags kultur kväll, hah ja det låter ju kanske inte så roligt men vi drog till universitetet för att kolla upp det! Och det visade sig att folk dansade och sjön, verkligen jätte duktiga!! En favorit blev verkligen några snygga hanar som dansade, och då menar jag inte någon balet, utan manlig dans som ett gäng soldater iklädda endast kalsipper (haha). Jaja, underhållande var iaf kvällen.
I dag har vi sett nya harry potter filmen! Riktigt grym var den! Senare åt vi buffe, taco och pizza, åt så jag höll på att spricka, på tal om det så sprack min nya byxdress efter den goda maten... Måste lära mig att ta en storlek jag kan äta i...haha. Efter det blev det en kaffe och nu sitter vi hos Kimberly och myser!
Ha en trevlig kväll snyggisar, det ska vi ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback