jag avgudar er

Halllå söndag. I vanliga fall skulle jag nu berätta att jag var på väg hem, men inte denna söndag! Har nämnligen gått och blivigt sjuk under helgen så jag stannar hos mami & papi tills i morgon istället :-) så får jag njuta av hemlagad mat en extra dag! Mummmmms.

Men jag har inte bara blivit sjuk denna helg har faktiskt hunnit med annat också!
I fredags festade vi och som vanligt så var det super kul! & lite galet. 
Och i lördags efter en frukost på burger king med jannika bar det av till mina dalkullor,
ni är fantastiska! Hade verkligen en jätte trevlig kväll med er alla, det måste vi göra offtare hörrni! 
Alva sov hos mig och vi kollade på en jätte konstig gammal film.. fick oss ett skratt i alla fall!
Ska snart gå ut och träffa Alva och sedan avsluta kvällen tillsammans med beck klockan 9!
Peaceeeeeee




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vill ha dig nära mig när jag ligger här i min säng

2010-11-15 @ 00:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback