28/11 ett datum att komma ihåg

Hallådär, sitter på tåget hem efter en lugn och julmysig helg i gagnef! Eftersom kylan slagit till har jag mest hållit mig inne, kollat på shrek ätit pepparkakor och druckit glögg. Och bara njutit av julstämmning som kryper fram mer och mer nu, så jag älskar den! Har även (till viss del) bytt ut mitt vanliga dunk mot ljuvlig julmusik! Men trotts allt detta mys så kan jag inte slappna av, är nervös, lycklig och förvantansful som aldrig förr. Snart, snart händer det!

De få gånger jag tagit mig ut ur huset denna helg var i fredags tog jag en kaffe med min goding Catarine, det blev mycket prat om allt i livet :-) även i lördags så trottsade jag min fiende vädret och och åkte på musikalen Little shop of horrors med moa. Musikalen var mycket värd att se och att jag fick träffa Moa gjorde en stor del av min helg!!

Om ca en och en halv timme är jag framme, då tar jag bussen till Julia, ska överaska henne med pepparkakor och bullar! Haha, man kan ju undra om jag gör något annat än att äta och sova? Anyway så sover jag där i natt och i morgon väntar en måndag, det betyder att det bara är två dagar tills felica kommer hem från spanien! Får nog bo i solariumet tillsdess om jag ska kunna umgås med tjejen! ;-)

Är så stolt över min syster också. Love you.






Kommentarer
Postat av: cat

jaaaa <3< <33<3

2010-11-30 @ 07:22:39
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-12-02 @ 17:08:59
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback