be with u

Tror ni det var svårt att komma upp i morse? Klart det var, det är det alltid. Hur tidigt jag än sover på kvällen så tror jag att jag ska dö varje morgon då mobilen börjar låta. Önskar att jag var morgon pigg, hade vart skönt, kunnat glidit upp direkt och varit sugen på frukost (inte bara kaffe)...låter bra. Fast dagen har inte varit så jobbig endå med tanke på att vi bara hade 2 lektioner, fick reda på engelska provs resultatet. Dock glömt hur mycket poäng jag fick, hahah. Tror det var 42/54 eller något sånt! Helt klart nöjd!

Nu tänker jag ta upp paradise hotell för första gången på min blogg! Haha tyck vad ni vill, men jag måste skriva av mig lite ;-) Hursomhelst, i dag åkte Petter ut. Vilket var förjävligt bara det, men om inte det skulle räcka så åkte han ut pågrund av mellisa! Har aldrig gillat tjejen och nu körde hon ut petter. Usch. Haha, har en känsla av att jag bryr mig för mycket, det är egentligen töntigt program, men det bryr jag mig inte om. Jag gillar att se fulla svenskar skämma ut sig i tv, det är rätt underhållande om jag får säga så! Sen ibland får man ju se någon godning också, på den listan har vi Erik! Vet inte hur många gånger jag försökt förstått vad det är med honom som är så grymt? Självklart är det utseendet. Så ytliga är vi helt enkelt, och ja han är snygg så självklart gillar vi honom.



Nog om PH. Nu lär jag sätta igång och städa, lyssna på musik och plugga. I morgon åker jag till dalarna :-)
Puss och kram snyggingar.

Föresten är det bara 15 dagar tills julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback