Tisdag

Det enda bra med denna dag var donken & tennis, självklart också min dator som inte längre är en vindator! Hämtade nämnligen ut den idag, vit och fin som aldrig förr! Känns helt underbart att få tillbaka min älskling efter en långtid, sist var haloween faktiskt. Tänkter därför lägga ut lite bilder därifrån som aldrig blev utlagda ;-)

Har även fått reda på resultaten för budjet & hårprovet, vart vg & vg+! Känns helt okej :-)
Annars är det sjukt stressigt just nu, har stört mycket saker att hinna med på mindre än 2 veckor...
Det är ungefär det enda jag tänker på just nu, allt som måste göras. Endå blir det aldrig av att jag gör något vilket beror på att jag lägger ner all energi på att sressa upp mig över hur mycket vi har... ond cirkel!
Här är allt jag måste göra den här och nästa vecka:
Prov i projekt
Uppsatts gymnasiemässan
Prov datakunskap
Prov ekologi
Exkursions rapport (?)
Analys av produkt demostration
Uppsatts idrott och hälsa
Nyårs projekt (kollage, smika, välja ut kläder och göra hår uppsättning)
Prov i flätor (inbakade, utbakade, fiskben, för uppsättningar osv)
Redovisning natur
Svenska novell
Handel uppsatts

Ja, det var det mesta tror jag? Herregud tveksamt om jag överlever detta!
I morgon kommer iaf Emmy, Felicia Kimberly & Lisa tillbaka till skolan vilket åtminstonde är positivt!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka skriva på novellen som ska in i morgon, ska även rätta jannikas novell ikväll, så lär nog sätta igång! Puss








Haha, ja så här är dom sten hårda bilderna från haloween, ungefär ett halv år försenat.
Föresten så vill jag påminna om att det var precis här olyckan hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback