Trött på snö

Åh, frankrikeresan med vännerna. Sitter och kikar på lite bilder därifrån, kommer på mig själv med att le. Blir ganska ofta jag tänker på resan vilket nog beror på att nästan "alla" var med, iaf så hittar jag ett gäng med härliga bilder i den gamla frankrike mappen. Ni ska få ett smakprov! (och för er som undrar så är killen med kortblont hår och brills antagligen jag på de flesta bilder)
Känns som alla bilder utstålar några egna minnen, kommer ni ihåg dom tjejer? ;-)


Sista gången jag såg min farmors ring var strax innan vi lämnade dessa män, hm. Förövrigt världens vackraste stad, möte med dröm man, vatten pipa och polis.


Lovatova, vi fick inte göra mycket vi men ett besök på stranden lyckades vi med. 25 grader och god glass.


Denna bild hamnar här för Emma, tänkte på dina naturliga fräknar syns bra här, jätte fint!


Bajs hitler.


Sist men inte minst PARIS!

I dag åkte jag hem till min syster, hälsade på henne & den lilla goa ungen. Herregud, ska tillbringa hela min söndag där, hon är underbar. Efter mina ca 10 minuter där tog jag och Emma bussen till leksand där Lova, Catarine och Rosalie var, vi tog en kaffe på gårds cafeet och myste. Åkte sedan direkt till Alva och kröp ner i soffan till en film, the road såg vi, kan verkligen rekomendera denna hemska och sorgliga film! Grym var den trotts att man fällde ett par tårar. Hehe. Nu väntar sängen :-) Kram


Kommentarer
Postat av: cat

åh, jag älskar dig och alla mina fina vänner. <3 <3 <3 <3 och frankrike

2010-12-07 @ 10:06:31
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback