Dec. 30 2010

Endast en dag kvar på året 2010, som bara för en liten stund sen kändes nytt! Men nej, tydligen har det gått ett helt år och tiden har bara rusat i väg! Känns som jag har gjort så mycket i år på samma gång. Har gjort större val än någonsin förut tex. valt utbildning och på så sätt lite av framtiden, jag gjorde det möjligt och sedan genomförde det, för ja jag flyttade ju faktiskt till örebro och började på stylist precis som jag valde i förstahand! Vilket jag är väldigt glad över och rekomenderar alla som är sugna och ska börja gymnasiet till hösten! Sjukt att jag faktiskt bott där sen i agusti. Då var det varm och sommar. Men nu är 2010 nästan slut och det är början på 2011, vilket SKA bli ett ännu grymmare år än det som vart! Det ser vi framemot tycker jag ;-)

Ett betydligt varmare Örebro




På nyår blir det först middag med tjejerna hos Emma i falun. Sedan fest en våning ner! Outfitt: Svart shorts dress
Kameran följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback