Mysdagar

Hejhopp. Var ett par dagar sen jag bloggade sist men har haft en del för mig! Jul var iaf lika trevligt som jag förväntade mig :-) Massa goooood mat och fina julklappar! Peace and love biljett, presentkort, pengar, parfym och mer blev jag rikare denna helg! Tack så mycket!! På lördagen sov vi tjejer hos emma i falun där låg vi i soffan hela kvällen, vaknade sedan vid ett nästa dag av att emma hoppade upp på mig, vi förflyttade oss till soffan igen och älsklings emma cyklade och köpte pizza till frukost, där låg vi i soffan hela dagen och åt pizza, enda tills 4 då pappa kom och hämtade oss utanför dörren. Bytte från emmas soffa till moas. Där låg jag resten av söndagen. Haha det är trottsallt lov endå. Idag har jag vart i borlänge med tjejerna och kikat lite på kuppan. Jag hittade inte så mycket men iaf en shortsdress till nyår och ett par trosor följde med hem! Kvällen har jag spenderat hos linus och nu sitter jag hemma utan något att göra. Otroligt rastlös. Nu slänger jag in några bilder för att sammanfatta dagarna! Puss


Lilla luna med sin morbror


Jag lova och ylva som myser hos emma


Mina köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback