Julstress

När jag försökte vakna i morse var mina första tankar (efter, är det nu jag dör?) att jag skulle åka hem och sova hela dagen eftersom vi sluta halv ett. Kan berätta att så blev det inte! Direkt efter skolan mötte jag och jannika upp mimmi och sedan blev det stan för att käka på la baguett. Kan inte motstå, jävla gött! När kyckling baguetten var slut, gled vi vidare till carlings för att kika lite, hade egentligen inte tänkt att köpa något men när vi klev inte genom dörren var det försent. Hittade en snygg mans jacka och kom att tänka på att mami ville köpa en i julklapp till staffan! Så slog till på den, hittade även ett par till julklappar åt min bröder! Mimmi köpte en sjuk julklapp åt sin familj & jannika en åt sin syster sen fortsatte vi till solen, där satt jag och väntade medan mina pluppisar blev bruna, själv avstod jag idag pgv att jag solat 2 dagar i rad nu och ska även sola i morgon, så tror min kropp behöver lite vila ifrån det! Direkt när de var klara så drog vi tillbaka till skolan, där fick jag vänta medans de gjorde omprov... När dom vara klara även där så bar det av upp på stan igen för att kolla lite mer och inhandla ett par knästrumpor! Sedan fick vi springa tillbaka till tåget som jannika skulle på och jag sprang in och köpte taits (stavning? haha) min siste vända upp på stan var för att ta bussen! Nu är jag äntligen hemma i sängen med ont i fötterna efter en stressig men trevlig dag! Puuhh, förstår om ni inte orkade läsa det dära! Nu ska jag se på det förstörde ph och sedan ta mig en lång dusch och någonting att äta! Puss


Haha, hade ingen bild så får bli en från typ första veckan i skolan. Jannika & jag!

Kommentarer
Postat av: jannika

hahah nej gud vilken gammal bild! varför tog du inte dom 'fina' vi tog idag på matten..???;)

2010-12-16 @ 20:55:04
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback