Söndags promenad

Ligger i sängen och försöker fundera ut något sätt att få allting gjort medans jag somnar om och får min skönhets sömn. Finner ingen lösning.

I går roade jag mig med att baka pepparkakor tillsammans med syster maria och lilla luna :-) Fast kan erkänna att jag mest gosade med luna medans maria fick slita med pepparkakorna, rättvist om jag får bestämma. På kvällen blev det live band på p&l som oftast nu för tiden, när vi tröttnat där fortsatte alla tjejer hem till Catarine & Rosalie :-)
Lova, mördar jävel.

Nu ska jag klä på mig (mycket!!) och sedan ge mig ut och vandra i kylan med lova och alva!


Kommentarer
Postat av: cat

Fina karin och Lona!

2010-12-13 @ 20:23:21
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback