sjuk?

Seg dag? Har legat i sängen 95% av dagen... bra Karin! Hoppade skolan idag, hade ont i huvudet och för det andra kändes det så onödigt eftersom vi ändå inte skulle göra någonting viktigt. När jag vaknade fixade jag mig lite och drog  sedan till bussen för att åka till ikea och köpa lite saker åt mamma! Stod och väntade på bussen i 30min...puh. Sen började jag må jätte illa och bestämde mig för att gå hem, vilket nästan var omöjligt! Allting blev suddigt och huvudet dunkade samtidigt som jag mådde illa och frös otroligt mycket, sjukt konstigt! Tog mig iaf hem och la mig i sängen, tog ett tag sedan blev det bättre. Jag fixade mat och har sen dess bara legat i sängen igen... Nu ska jag städa och packa för i morgon åker jag till dalarna!! Fattar bara inte hur jag ska få med mig allting hem, verkar i stort sett omöjligt för tillfället! Önska mig lycka till ;-) Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback