Nyttig vecka

Har kommit fram till att jag ska ha en "nyttig" vecka fram tills jul! Moa tyckte att det var en dålig ide och att jag skulle ta det efter jul ist.. kanske ett alternativ? nej dumt. Det är just nu jag känner motivation och eftersom det inte är ofta så måsta jag köra nu! Har tänkt att inte käka massa choklad, godis chips & grejer som jag annars slänger i mig för mycket av. Har även tänkt att försöka sola nästan varje dag tills julafton, mitt mål är att se ut som en fräsh pepparkaka när det väl är jul på fredag. Jag har åtta dagar på mig! Tror dock inte jag kommer nå mitt önskade resultat men som man brukar säga (?) "sikta mot månen så kanske du hamnar bland stjärnorna"  HAHA ingenaning om det är så man säger faktiskt, ähh något liknande iaf ;-) Hur som helst är det dit jag vill komma, att det lär ju bli någon skillnad iaf! Och även om inte så är det väldigt nyttigt för min kropp... som jag inte sköter allt för bra om jag ska vara ärlig. Hehe

Idag har jag varit i skolan sprang i väg och solade innan svenskan och gjorde sedan omprov i natur, kan gå hur som helst. Vet verkligen inte, vågar inte hoppas.

TIPS för er som bor i örebro eller nära, det kostar 9kr att sola 20min enda fram tills jul!! Kommer dock inte ihåg va det heter men det ligger iaf väldigt nära tåg stationen och plus. Perfekt!

I dag var en hemsk dag, fick nämnligen reda på vem som vann paradise...Detta har förstört min torsdags kväll. Jag mimmi & emma är väldigt besvikna.


visst är dom söta mina pluppisar!


Även emma är så söt så! Här har hon nyårs stylat mimmi vilket vart skit snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback