make me happy

Hallådär, nu sitter jag äntligen på tåget efter en lång dag med humör svängningar. Tyckte dagen började bra var glad & började med att madde nyårs fixade mig, vart jätte fint och av lena fick vi bullar och julmust, mums! Efter hantverk hade vi arl och eftersom det var sista riktiga skol dagen fick vi ett litet packet var av våran söta lärare victoria, hur go! Det var strax innan det min dag började gå snett, fick först ett meddelande om att det skett lite tråkiga ändringar inför kvällen, sen kom jag på att jag glömt tåg biljetten hemma! åh... så ist för att ta det planerade tåget 13.42 var jag tvungen att åka hem och hämta biljetten. Solade lite också för att få bort mitt dåliga humör, men inte ens att grillas i 1000 graders värme hjälpte! Hoppas nu på att allt ska lösa sig och att vi får en jävligt roligt kväll hos evelina!
Ni får väl höra imorgon hur det gick! ;-) Puss & kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback