Lova, vilken konstig tjej.

Varit en dålig bloggare denna vecka, men det har varit så mycket så jag har knappt hunnit tänka på vad jag gör! Sitter därför nu tillbaka i gagnef igen och samanfattar veckan som varit! I måndags natt hände det, min kära syster fick en liten flicka på 48 cm! Självklart var jag då tvungen att sedan på tisdag åka till falun och träffa den nya sötnosen :-) Sov hos emma i två mysiga nätter och igår morse åkte jag till örebro för ett par dagars skola. I dag, alltså fredag, kom mi madre och hämtade mig, innan vi åkte hem hade vi utvecklingssamtal och det gick väl ungefär som det alltid gjort, om man skippar att jag nu har G i matte för första gången och kan nu nå vg och mvg i flera ämnen och sen den lilla detaljen att jag har kass närvaro...men den ska bli bättre månitro! Nu orkar jag inte mer bloggande för tillfället utan fortsätter i morgon ist, nu ska jag krypa ner i sängen! 
Puss & godnatt :-)

En bild på sötisen min, syns dock inte så bra, men kommer bättre det lovar jag!
9/11-10 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback