LIKE THAT

Nu medans alla (dom flesta) fått jul lov, sitter jag på tåget tillbaka till Öret och skolan! Inte okej! Jo, örebro är väldigt okej, men att gå i skolan längre än dom andra gillas ej. Hur som helst, lite om helgen kanske? Fredagen var trevlig hemma hos evelina med alla som jag inte träffat på evigheter! Kul att se alla, båda dom jag träffat förut och nya människor :-) Fick tillochmed moa med mig hem att sova med runt 4 tiden, rätt bra gjort tycker jag! Super. Vi vaknade vid 2 dagen efter och jag gjorde mig iordning för middag med släkten, morbror lars fyllde 50! Grattis! Blev inte så mycket mer gjort den dagen förutom lite film mys i min ensamhet. Hihi. I dag har jag vart och julklapps shoppat med Maria & Luna! Super mysigt även fast jag inte fick så mycket som jag skulle gjort...hade nämnligen fullt upp att gosa med luna och hjälpa maria! Köpte iaf en julklapp till staffan...till resten av den stora familjen får jag fixa i morgon! Åh, luna tjejen är för go! Hon gillar black eyed peas, en favorit är my humps, den med bas då blir hon lugn och somnar. Haha, grym tjej på 3 veckor!
xoxo

Kommentarer
Postat av: cat

awwwww

2010-12-20 @ 21:25:05
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback