Kan inte sova

Jag är så vaken man kan bli. Kan bero på att jag vaknade halv 4 av att mi madre kom hem från jobbet och upptäckte att jag och brorsan fortfarande låg och sov medans hunden vart själv och rastlös hela dagen! Har totalt vänt på dyget, helt hopplöst att försöka sova innan 2 iallafall! Och nu sitter jag här i sängen, lycklig över att min saknade tjej anna har kommit hit från norrland, typ. Bara en sak, hon gick upp klockan 6 i dag (fråga mig inte varför!) och är självklart jätte trött och inte så sugen på att medverka i mina natt aktiviteter som att se på film, färga håret eller ut och vandra! Så.... nu sitter jag här så pigg att nog inte ens sömnmedel skulle bita på mig! Wiho! Ajaja nu ska jag väl bädda ner min älskling och sedan försöka underhålla mig själv på något sätt! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan vandra med dig!

2010-12-30 @ 00:56:12
URL: http://alvalingestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback