Hej trött

Detta har varit en väldigt ovärd dag! Skulle åkt hem till örebro igår men när mami och papi skjutsat mig till tåget och det var 4 minuter kvar tills det skulle gå ångrade jag mig och kände att jag ville åka på morgonen ist. Så det var bara att vända och åka tillbaka för att se på beck och sova några timmar innan det var dags att åka till tåget igen, tack vare mina ändrade planer fick min kära far lov att gå upp klockan 4 för att skjutsa mig och sedan sitta och sova i bilen tills han skulle jobba, haha. Tack papso! Hur som helst skulle detta visa sig vara värdelöst, hade någon tråkig dag innehållande polar expressen, julpyssel och äcklig tacos i skolan. JAG GICK UPP 4 FÖR DET! uhh, gick hem lite tidigare pga att jag höll på att somna och det var vad jag gjorde direkt när jag kom hem. Nu har jag precis duschat och ska plugga lite natur inför omprovet på onsdag.

Föresten fick jag en jätte fin och praktisk kalender på p&l i fredags, precis en sådan jag behöver!!!
I fredags var dom gratis, annars kostar dom 60kr (?) tror jag. Rekomenderar den!
Här är den!


Lånade emmas skjorta idag, tack gumman!






Kommentarer
Postat av: cat

så fin, åååååh så fin z<3

2010-12-14 @ 06:46:44
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback