Av catarine hill 16 år

Fick nyss ett sms av min kära vän catarine, tänkte dela med mig av hennes kreativitet!

Min ängel med en grön jacka, du ska inte på någon lacka! Spelar ingen roll heller om alva har en av dina jackor, du kan i utbyte be henne göra mackor. Förlåt för att jag inte svara när jag typ kollade på film innan, men du är inte precis "värsta" kvinnan. Hur som hellst hoppas jag att du förlåter mig snart, annars kommer jag få skäll av moa rätt snart. Svarade du när hon ringde tjejen, fan trött på att hon leker värsta grejen. God natt och sov så gott, hoppas du aldrig så bra som nu mått <3

Kommentarer
Postat av: cat

hahaha älskar dig

2010-12-08 @ 06:54:33
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback