1 dag till julafton

Och det är fullfart här hemma, eller nja mami är väl den enda som springer runt och fixar samtidigt som hon lagar massa god mat! Själv ligger jag i soffan med en varm filt över mig och käkar chockladpudding, det känner jag mig värd efter att ha tagit en vandring med hunden i kylan tidigare idag! Så förjävla kallt ute, men kunde inte låta bli att njuta lite när solen lyste och snön glittrade, precis som det ska vara på jul! Passade på att knäppa lite bilder på min lilla prinssesa :-) Åh. Om bara några få timmar är det jul! Härligt.

Planerna inför morgon dagen är ungefär så här: Hela familj + lite till kommer hit och äter vid ett  (ÄNTLIGEN!) därefter blir det lite julklapps utdelning, kanske kalle anka och så. Ja, det är väl ungefär vad som kommer hända i morgon eftersom vi alla ville ha en lugn och stressfri jul :-) Ska bli jätte mysigt att alla samlas här i gagnef! ♥


Bäbis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback